Two days in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Sandra en Rianne Janssen - WaarBenJij.nu Two days in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Sandra en Rianne Janssen - WaarBenJij.nu

Two days in Santiago

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Sandra en Rianne

06 Februari 2013 | Chili, Santiago de Chile

Bij voorbaat, vergeef me: we hebben een fles wijn op.. Tweede santiago met sightseeing santiagio. Dit keer verschillende wijken van Santiago. Heerlijke vis gegeten op de vismark tussen de locals die kei hard aan het werken waren om de vis schoon te maken die wij gegeten hebben! Verder een wat armoedige wijk maar wel indrukwekkend om te zien. Met de hileense mannen voetbal kijken op de groentemarkt! Morgen de tour naar het zuiden en de volgende update komt wellicht wat later

Ciao

• 06 Februari 2013 - 20:59

Bron:

Het is jullie vergeven ;-) Ik neem aan dat het 1 fles per zus was ;-)

veel plezier!!!! groeten Bron

• 06 Februari 2013 - 21:07

Eric & Marijke:

Lekker, wijn met vis!
    Weer eens wat anders: voetbal kijken met Chilenen op de groentemarkt i.p.v. met Limlappers op de oelemarkt...

Missen jullie het thuisfront al?

• 06 Februari 2013 - 21:28

Bart:

Dat er af en toe wat letters of woorden missen, ligt dat aan de wijn of aan de telefoon? ;-)

• 07 Februari 2013 - 11:11

Willy:

Hoi meiden,

Heel erg leuk om steeds even een stukje te lezen...................heel veel plezier daar en als dit jullie eerste fles wijn was, zou ik er vanavond nog maar eentje nemen...............heerlijk toch! Bij goed eten hoort een lekker glas wijn als je vakantie hebt!

Groeten, Willy

• 08 Februari 2013 - 16:20

Petra:

stuur s.v.p. wat van die zon hier naartoe!!!!!!!!!!!!!!

• 09 Februari 2013 - 09:26

Lenie:

ik wil ook mee doen ik vind het leuk om jullie te volgen meiden geniet ervan lenie en gerrit