reis naar het zuiden - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Sandra en Rianne Janssen - WaarBenJij.nu reis naar het zuiden - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Sandra en Rianne Janssen - WaarBenJij.nu

reis naar het zuiden

Blijf op de hoogte en volg Sandra en Rianne

11 Februari 2013 | Chili, Valdivia

Het eerste gedeelte met de pachamabus zit erop. Morgen vertrekken we naar patagonia voor de trekking. Maar eerst even flink bijslapen. Het reizen gaat op zijn chileens waarbij nachtelijke bbqs geen uitzonderingen zijn. We hebben lekker in de zee gezwommen, geraft en zijn inde hotsprings geweest en hebben veel in de bus gezeten. Wat we niet hebben gedaan is surfen en we hebben geen vulkaan beklommen... Het weer zat niet mee. Precies boven en in de vulkaan hing een hardnekkige wolk waardoor het te gevaarlijk was..
En gisteravond hebben het chileense nachtleven verkend erg gezellig en vooral veel dansen met uiteraard pisco.

• 11 Februari 2013 - 11:33

Willy:

Halle Dames,

Klinkt heel erg leuk allemaal!
    Jammer van de wolk boven de vulkaan, maar volgens mij doen en zien jullie heel veel daar!
    Goed bezig dus!

Groeten, Willy

• 11 Februari 2013 - 14:15

Peter:

Jammer van de vulkaan zeg. Maar andere dingen zullen het nog vaak goed maken.

Gisteren met "Rundje Klot" heeft ook iemand aan Chili gedacht.
    Toch Bart, met je gedroogde Chili-pepers???
    Als snoepjes uitdelen :-)

Vliegze vandaag dames.

• 11 Februari 2013 - 18:07

Ruud:

Pisco sour hmmm...
    Succes met de trekking!!

• 12 Februari 2013 - 03:39

Rianne:

Mam, speciaal voor jou een site aangemaakt ( ook een beetje voor de rest) en nu reageer je niet. Kun je de site wel gevonden krijgen?

Vandaag weer Pisco Sour!

• 12 Februari 2013 - 08:26

Trudy:

Hallo kinders,

Jullie hebben niet goed gelezen . Ik heb wel gereageerd.
    Jullie krijgen wel veel eiwitten binnen zeg!
    Hier is het nu min 4 graden, dus ik ben jaloers.
    Nog veel plezier met het wandelen.
    Loop niet langs het randje, Rianne!!!!!!!!!!!!!

To ziens, jullie ma.

• 12 Februari 2013 - 09:07

Lenie:

fijn dat jullie zo genieten pas je wel op ik wil jullie heel huids thuis hoor wij gaan weer carnavallen gr.leie en gerrit

• 13 Februari 2013 - 02:21

Riannetje:

MOrgen is het zover we verdwijnen voor 5 dagen patagonië in!
    Het weer wordt piep, hopelijk is het weer zo veranderlijk als ze zeggen dat het is! Maar de pisco is mee om ons 's nachts warm te houden..

• 14 Februari 2013 - 04:02

Mieke Willemsen :

Ha Sannie!
    Wat een mooie verhalen!! Jammer dat ik je niet meer gesproken heb voor je reis, maar was zelf ook even op skivakantie. Heel veel plezier daar nog en ben benieuwd naar al je verhalen!
    Kus Mieke

• 16 Februari 2013 - 12:01

Jean-Paul En Wendy:

Hallo Dames,

De verhalen klinken allemaal heel erg goed.

Veel plezier en geniet met volle teugen van het mooie avontuur.

Groetjes JP en Wendy

• 16 Februari 2013 - 12:14

Jurgen:

Vanwege carnaval een late reactie, maar nachtelijke bbq's moeten jullie toch niet vreemd in de oren klinken!!! Benieuwd hoe de trekking is bevallen.

• 19 Februari 2013 - 08:37

Trudy:

Hallo kinders,

Zijn jullie al uitgewandeld?
    Hebben jullie gisteren meegedaan aan het tomatengevecht in Chili?
    Was bij jeugdjournaal.
    Hier vriest het alweer.
    Veel plezier en de groetjes van jullie allerliefste ma

• 19 Februari 2013 - 18:06

Fleur:

Hee Sistahs!
    Klinkt goed allemaal!! Geniet van de Pisco sous, in Nederland smaken ze toch niet meer zo lekker...
    x Fleur