Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Sandra en Rianne Janssen - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Sandra en Rianne Janssen - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Rianne en Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra en Rianne

06 Februari 2013 | Chili, Santiago de Chile

Beste allemaal,

Tweede dag santiago, we zijn bruin zie de foto. Verder steken we nogal af van de chilenen. Oftewel we vallen 'lichtelijk' op tussen het volk wat merkbaar is aan het toetergeluid vanuit de auto's. Voor alle blondines, ga naar chili en aandacht heb je zeker niet tekort.

Vandaag Santiago doorgelopen drukke stad en weinig toeristen.. Mooi museum met een fotoexpositie van een nederlander notabene, maar daarom niet minder indrukwekkend.. Naar de top gelopen om de top gelopen om de Virgin te spotten daarom zo bruin ;) en daarna een wel verdiende pisco sour con limon de pica!

Nu is het tijd om te douchen!!

Oh ja heb ik al gezegd dat het hier 30 graden en de zon volop schijnt en de pisco sour erg lekker is!

Ciao

• 06 Februari 2013 - 00:54

Sandra:

Bruin van het stoffige pad naar boven voor de duidelijkheid....

• 06 Februari 2013 - 08:44

Jurgen:

Have fun!!

• 06 Februari 2013 - 09:02

Rosa:

Mmmmmm, pisco sour! :-)

• 06 Februari 2013 - 11:08

Bart:

Kan aan mij liggen, maar ik zie geen foto?

• 06 Februari 2013 - 13:59

Rianne:

Het uploaden lukte niet..

• 06 Februari 2013 - 15:09

Sanne:

Jaaa have fun!!

• 10 Februari 2013 - 12:13

Lenie:

fijn dat jullie het zo fijn hebben hier is het steen koud gerrit zit op de prinsen wagen ik ga zo naar de optocht kijken met jesse gr.lenie

• 10 Februari 2013 - 12:21

Peter: